放纵...

放纵...我的确需要放纵一下
我讨厌喝酒,可是偏偏这一夜却太想喝....
我得向某人承认...我也抽了不少烟...
我没有事
真的没有事...
我好得很...
I just wanna get high!!!

花了一点时间把我需要的搞好


明天.....不.....今天....我会更努力....

这白酒,我以为过期了,结果....一样的烈呢
我现在很High...
干完这半支...
我就去睡了
晚安全世界.. = )

这白酒...今天特别好喝...

3 comments:

Anonymous said...

I am sad to wake up and see that this is how your night went.
You can't keep this up for long, I hope u know that.
Sooner or later, ure going have to let your guard down n let it all out.
I will be there for you at that time.
Until then, I will sit here quietly with my worry n slight disappointment.
I hope u have a better day today.
Sending half my happiness from here to you.

sandra said...

喝酒伤身 找其他方法来get high吧!
come on,cheer up~希望你天天开心~

小野 said...

To Anonymous - 對不起...讓你擔心,讓你失望,但是請相信我,我很好,真的很好.今天我過得很開心,謝謝你那一半的快樂 = )

Sandra - 我要的High...是讓腦袋飃開我身體,就那麽一晚就好,呵呵...放心,我平時真的不喝酒,只是昨晚那半支白酒一直在呼喚我... = )